Felicitări pentru noua dvs. cameră web Sandberg

Camera funcționează fără driver și este compatibilă cu majoritatea aplicațiilor de chat precum Skype, Zoom, MS Teams, etc.

Dacă doriți să îmbunătățiți imaginea și să obțineți opțiuni suplimentare pentru filtre, suprapunere a textului, ajustare a expunerii, culori, etc., vă recomandăm să utilizați un software de manipulare a camerei web. Prin utilizarea unui astfel de software, veți obține o cameră web virtuală în aplicația dvs. de chat care vă permite să utilizați toate funcțiile software-ului de manipulare în timp real, în timp ce vă aflați în aplicația de chat.
Există mulți furnizori de astfel de software pe piață, dar iată câteva dintre preferatele noastre:
Software de testare de cameră pentru Windows
Software de manipulare a camerei web pentru Windows
Software de testare de cameră pentru MAC-OS
Puteți testa camera în aplicația „PhotoBooth”. Deschideți „finder” și căutați „PhotoBooth”.
Software de manipulare a camerei web pentru MAC-OS
Webcam test - Online
Depanarea camerei web
Dacă nu obțineți deloc nicio imagine, verificați următoarele:
1 În unele cazuri, Win10 este configurat pentru a bloca camerele video, datorită protecției de confidențialitate selectate.
Mergeți la configurarea Win10 și deschideți camera dezactivând această blocare a confidențialității.
2 Verificați dacă browserul dvs. de internet este configurat cu orice blocare de protecție a confidențialității pentru camera web sau microfoane.
Accesați setările browserului și alegeți permiterea camerei web / microfonului.
3 Este posibil ca antivirusul dvs. să vă blocheze accesul la camera web.
În setările antivirus, dezactivați blocarea camerei web.
4 Verificați dacă acoperirea confidențialității (dacă modelul dvs. o are) este glisat în fața obiectivului sau comutatorul de protecției confidențialității este activat.
Mutați deoparte protecția de confidențialitate sau dezactivați modul protecției de confidențialitate.
5 Testați camera web pe alt computer pentru a constata dacă problema este o configurare locală pe computerul dvs. sau dacă există o eroare de hardware în camera web.
Dacă camera web funcționează bine pe celălalt computer, trebuie să găsiți problema la nivel local cu computerul.
Dacă camera web nu funcționează deloc pe celălalt computer, vă rugăm să contactați distribuitorul local pentru ajutor.
6 Sunteți întotdeauna binevenit să scrieți la serviciul de asistență Sandberg pentru asistență suplimentară: